czwartek, 29 czerwca 2017

Retro Inspiracje: Skrzynek ciąg dalszy / Retro Inspirations: Boxes continued


Jasna, delikatna propozycja na dzisiaj to szkatułka shabby. Decor z masy plastycznej ozdobiłam proszkiem aritsan powder w kolorze turkusu oraz inką i woskami. Efekt końcowy jest bardzo delikatny i stonowany. Do zabezpieczenia powierzchni użyłam wosku do mebli, co spowodowało delikatne rozmycie proszku którym pokryłam miejscami szkatułkę.
Journale i szkatułki to moje ulubione prace, więc z pewnością jeszcze zawitam tutaj z takimi projektami.

Today I bring you a bright, subtle inspiration in the form a shabby chic box. To alter the clay decor I used turquoise Artisan Powder as well as Inka Gold and waxes. The end result is very subtle and balanced. As varnish, I used furniture wax, which caused the powder I used on the box sides to smudge a little. 
Journals and boxes are my favourite types of projects, so I will surely be bringing a few more of those to you.





użyłam/I used:
Glossy Accents 59mlProszek - Prima Artisan Powder - Trianon Patina     Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair
              Foremka Moulding 1 - Prima Vintage Art Decor Mould Foremka - Dekor z muszlą
     
pozdrawiam serdecznie
Aga


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz