wtorek, 30 sierpnia 2016

Retro Inspiracje / Retro Inspirations:: 'Two gentlemen' layout

Witajcie. Dziś przygotowałam dla Was LO z dwoma dżentelmenami. 
Pracę z dużą ilością warstw, mediów i dodatków.

Hello our blog fans. Today I would like to show you a layout with two gentlemen. 
A project with a lot of layers, media and add-ons.




Zainspirowana motywem koła postanowiłam użyć go jako motyw przewodni pracy.
Możecie zauważyć tutaj koła w formie papierowej, stemple, maskę i ogrom chlapań! 

Inspired by the shape of a circle, I decided to use it as the theme of my work.
Here you can see the circles in the form of paper, stamps, stenciling and a lot of splashes!



Pracę rozpoczęłam od wybrania zdjęcia - następnie wybrałam papier i dodatki.
Całość zabezpieczyłam gesso clear. Następnie dodałam mgielki i chlapania. Nałożyłam pastę modelującą przez różne maski. Ułożyłam kompozycję starając się by była warstwowa. 
Dodałam kilka kwiatów, chlapań i moja praca była gotowa! 

I started the work by choosing my photos - then chose the paper and accessories.
I secured the whole thing with gesso clear. Then I added mists and splashing. I applied the modeling using different stencils. Then, I was trying to put together a composition that was layered.
I added a few flowers, splashes again and my work was ready!


 Mam nadzieję, że praca przypadnie Wam do gustu.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania - śmiało piszcie :)

I hope you will like my project.
If you have any questions - do not hesitate to contact me:)

Ściskam, Paulina
Hugs, Paulina


Użyłam: / I used :
 


  
http://www.retrokraftshop.pl/pl/1062-antiqued-bronze-distress-spray-stain.html






2 komentarze :