piątek, 13 listopada 2015

Retro Inspiracje: Pierwsza gwiazdkowa kartka Karoliny / Retro Inspirations: Karolina's first Xmas card

Hej! Dzisiaj przychodzę z moją pierwsza bożonarodzeniową kartką w tym roku. Ostatnimi czasy czas leci mi bardzo szybko i nawet nie zauważyłam, że mamy już połowę listopada! Na szczęście w naszym sklepie znajdzieciee świąteczne papiery, jak i ozdoby :)

Hi! Today I'm coming to you with my first Christmas card this year. Time flies recently for me and I haven't noticed that we have the middle of November! Fortunately, in our store you can find some Christmas papers and also embellishments :)





Użyłam: / I used:

Studio75 - Magiczny czas 01  Studio75 - Magiczny czas 05  Studio75 - Magiczny czas 04

Studio75 - Magiczny czas 03  Studio75 - Magiczny czas 02  Płatek śniegu metalowy - brąz

Tusz Distress Mini - Walnut StainMałe aplikatory do tuszów - Mini Ink Blending Tool - Ranger  Gąbki do mini aplikatora (20szt) - Ranger

Pozdrawiam! / Hugs!






1 komentarz :

  1. Zakochałam się w Twojej kartce! Jeżeli pozwolisz zrobię sobie podobną okładkę tegorocznego grudniownika:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń