czwartek, 17 września 2015

Retro Inspiracje: Dekoracyjny organizer Karoliny / Retro Inspirations: Karolina's decorative organizer



Ludzie mawiają, że jeśli masz czyste biurko, to masz też czysty umysł. Wierzę, że nie chcecie wiedzieć jak w takim razie często mój umysł wygląda ;) Jednakże staram się tą przestrzeń jakoś organizować. Używam różnych słoiczków i kubeczków na pędzle, szpatułki, nożyczki. Oprócz nich stoi na biurku mały drewniany organizer, który kiedyś kupiłam w empiku. Przemalowałam go i dodałam serduszko z masy plastycznej Marthy Stewart. Już dawno miałam ochotę coś z nim  zrobić, ale wciąż brakowało odpowiedniej motywacji.

People say - if you have a clean desk, you also have a clear mind. I believe that, in this case, you don't want to know what my mind often looks like ;)
However, I am trying to organize this space somehow. I use a variety of jars and cups for brushes, spatulas, scissors. Apart from them, on my desk there is a small wooden desk-organizer which I once bought in empik. I repainted it and added a heart from Martha Stewart crafter's clay . A long time ago I wanted to do something with it, but I still needed the proper motivation.



Zrezygnowałam z surowego wyglądu organizera oraz z serca. Zamiast tego dodałam parę ozdób, kwiatów, embossowanych stempli i małego taga i tym samym kompletnie zmieniłam wygląd swojego starego organizera.

I gave up the heart and the raw look of the organizer. Instead of this I added a few embellishments, stamps with embossing, flowers and a small tag, and thus completely changed the look of my old organizer.






Użyłam: / I used:

ATC 7.5 x 10 cm - Prima The Archivist  Kwiaty Prima - Archivist - Fragments  Kwiaty Prima - Archivist - Posterity

Tarcza zegarowa 25  Kurki do wanny - Prima Junkyard Findings  Spinacz 7x35mm

Cyferki Bingo Chips czarne  Masa plastyczna - Biała  Foremki silikonowe - Ramki i wzory


Pozdrawiam!
Hugs!




2 komentarze :

  1. Bardzo piękny! A co do powiedzonka, to ja znam inny wariant (podobno autorstwa Alberta Einsteina): Jeśli bałagan na biurko jest odzwierciedleniem bałaganu w głowie, to o czym mówi puste biurko?" I tego się trzymajmy!

    OdpowiedzUsuń