czwartek, 9 lipca 2015

Retro Inspiracje: Mediowa kartka Karoliny / Retro Inspirations: Karolina's media card

Hej! Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę, którą przygotowałam podczas pokazu, który miałam przyjemność poprowadzić z Anią i Olgą w ostatni weekend we Wrocławiu. Pokazywałyśmy różne zastosowania mgiełek Distress.
Chciałam zaprezentować jak w łatwy, szybki i przyjemny sposób można ze zwykłej niemal gotowej kartki, zrobić mediowy projekt - a dzisiaj możecie zobaczyć efety mojej pracy.


Hi! Today I would like to show you a card which I made during the show which I had the pleasure to lead with Anna and Olga last weekend in Wroclaw. We showed various applications of Distress mists.
I wanted to show how you can easily, fast and in a in way change an almost finished usual card into a media project - and today you can see the results of my work.



Za pomocą mgiełek nie tylko podmalowałam tło wokół kompozycji (oczywiście wcześniej użwyając gesso), lecz również popsikałam kwiatki, pofarbowałam wstążkę oraz pochlapałam całą pracę.

Using the mists I not only painted the background around the composition (of course using gesso before), but also I sprayed the flowers, the ribbon and I made some splashes on the project.




A tu kilka fotek z procesu tworzenia i filmowa wersja naszego pokazu. :)
And here are some 'making of' snapshots and a video version of our show. :)







Użyłam:
I used:

    

    


Pozdrawiam!

Hugs!






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz