poniedziałek, 25 maja 2015

Retro Inspiracje: Shadowbox z kolażem Mirelli / Retro Inspirations: Mirella's shadowbox collage

Witam Was ponownie :) Odwiedzam Was z kolejnym kolażem ze starym zdjęciem, tym razem w formie shadow box'a.

Hello again :) I am coming to you with another vintage photo collage. This time it's a shadow box.



Zrobiłam go z małej drewnianej ramki, którą okleiłam przecudownym papierem Z kolekcji Bazzil. Ten papier jest dość cienki(nie tak gruby jak typowe papiery scrapowe), dlatego oklejenie nim ramki nie było trudne. Przykleiłam go używając żel medium i postarzyłam przy pomocy tuszy. W ramce umieściłam jedno ze zdjęć z mojej ulubionej kolekcji fotograficznych starociowych znalezisk. Dodatkowo w kompozycji użyłam starą kopertę od zegarka, szklaną buteleczkę i metalowy zamek.

I made it with a small wooden frame which I covered with wonderful Bazzil paper. This paper is quite thin (not as thick as most of the typical scrapbook papers), so wrapping it around the frame wasn't difficult. I glued it with gel medium, then distressed with sand paper and inks. Inside the frame I put one of my favourite vintage photos from a flea market. To finish the composition I also used a pocked watch case, a small glass bottle and a metal lock.


Przydał się też metalowy, zardzewiały łańcuszek znaleziony wśród staroci. Jeżeli nie macie takiego w swojej szufladzie, podobny możecie znaleźć na półkach Retro Kraft Shop :)

I also used a metal, rusted chain found at the flea market. If you don't have a chain like that in your drawer you can find a similar one in Retro Kraft Shop.




Pozdrawiam Was serdecznie Mirella z Retro Drobiazgów.
See you :) Mirella z Retro Drobiazgów.




użyte materiały
products I used


  Gęsty żel matowy - Maimeri Acrilico 200ml     Bazzill - Antique Book Paper 30x30 - Newsprint    Prima The Archivist 30x30 - Le Collectionneur
Tusz Distress Mini - Tea Dye  Koperta zegarowa 9  Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm      Poziome zamknięcie metalowe - brąz    Łańcuszek metalowy 6.5x4mm – brąz   Serwetka podłużna metalowa - brąz 4

1 komentarz :